ہنی ٹریپ “حصہ دوم”

قصہ مختصر، ریحام اورعمران خان کی شادی لالچ، شخصی کمزوریوں، سازشوں کا شاخسانہ تو تھی لیکن محبت کی بنیاد پر نہیں تھی۔ جس کا نتیجہ سب کے سامنے ہے۔ میں اس معاملے میں عمران خان کو بھی بری الذمہ قرار نہیں دونگی،کیونکہ عمران خان کوئی ٹین ایجر نہیں دنیا دیکھا عمر والا انسان ہے۔ ایسی کیا مجبوری تھی جو عمران خان نے ان لوگوں کی بات کونہیں مانا جو عمران خان کی ریحام سے شادی کے خلاف تھے جنہیں بعد میں ریحام نے دودھ میں سے مکھی کی طرح نکال پھینکنے کی حتٰی الامکان کوشش کی؟ عمران کو شادی سے پہلے ہی ایجنسیز نے آگاہ کردیا تھا کہ ریحام سے شادی نا کریں لیکن ایسا کیا ہوا کہ عمران بضد رہا شادی کرنے پر؟ کیا عمران کی وضع داری تھی یا پھر عمران خان کو کسی بات پر اتنا ذہنی طور پر پریشان کیا گیا کہ وہ بادل نخواستہ شادی پر راضی ہوگیا؟ شادی کے بعد یکے بعد دیگرے واقعات کو دیکھیں تو عمران خان کی سوشل میڈیا یا میڈیا پر باتوں کو نوٹ کیا جائے تو ان میں وہ قطعیت ناپید رہی ہے جو عمران خان کا خاصہ ہے، مثلا” ریحام کی جعلی ڈگری کا واقعہ ہو یا ہری پور کی کمپین پر عوامی ردعمل پر عمران خان کی ٹوئیٹ ۔۔کون تھا جو عمران خان کو مجبور کررہا تھا کہ وہ ایسی باتوں پر اپنا ردعمل ایسے الفاظ میں دے جو اس کے چاہنے والے سمجھ جائیں کہ یہ کن حالات میں کہے گئے ہیں؟ عمران خان جو کنٹینر پر کہتا تھا کہ سچ بولو توکس نے اس کو کہا کہ شادی کو چھپا جاؤ اور پھر خبر بھی لیک کروا دی گئی؟ اس ایک سال میں عمران خان جو کبھی لاہور سے اسلام آباد تک کا سفر گاڑی پر کرتا تھا اب ہیلی کاپٹر کے بنا کہیں بھی جانے سے انکاری ہوا؟ کیا وجہ تھی کون تھا جو ریحام کو بیس بیس باڈی گارڈ اور فُل پروٹوکول دیا جارہا تھا، جب کہ عمران خان ان سب باتوں کا مخالف تھا لیکن ریحام پر چپ تھا؟ ایسی کیا وجوہات تھیں کہ عمران اتنا بے بس ہوگیا تھا کہ وہ اپنی ذاتی زندگی اپنی مرضی سے بھی گزارنے کا قابل نہیں رہا تھا؟ ریحام بے شک لالچی اور خراب عورت ہوگی، سازشی بھی ہوگی لیکن اتنا بڑا گیم کھیلنا ریحام کے بس کی بات نہیں ہے۔ اگر ہم دنیا کی تاریخ پڑھیں تو ایسی عورتوں کی مثالیں ملتی ہیں جنہوں نے لیڈروں سے شادی کی اور انکو مروا تک دیا لیکن ان کی تمام ترسازشوں میں خالی انکا ذہن نہیں بلکہ وہ ہاتھ ہوتے ہیں جو ان عورتوں کو کٹھ پتلی کی طرح چلاتے ہیں۔ لہٰذا ریحام صرف ایک مہرہ تھی لیکن اس کے ذریعے چال کوئی اور چل رہا تھا۔ 

ایک ایسی سازش چلی گئی کہ تحریک انصاف میں دھڑے بندیاں ہوگئیں، شاہ محمود قریشی ، اسدعمر، عارف علوی، علی زیدی ، جسٹس وجیہہ الدین جیسے لوگوں کو سوشل میڈیا پر تختہ ء مشق بنایا جانے لگا جبکہ دوسری طرف جہانگیر ترین، چوہدری سرور، ڈار برادران ، علیم خان کی تعریفوں کے ڈونگرے برسائے جانے لگے ۔کیا یہ تقسیم بھی کسی سازش کا حصہ تھی یا ہے؟ تاکے دونوں دھڑے یا تو دل برداشتہ ہو کر پارٹی چھوڑ دیں یا پارٹی میں رہ کر ہی ایک دوسرے کی ٹانگیں کھینچیں۔۔۔ دوسرا والا معاملہ ہم نے دیکھا کہ کیسے پے در پے ضمنی الیکشن ہارے ، بلدیاتی الیکشنز میں منہ کی کھائی ۔ پوری پارٹی کو آپس میں لڑادیا صرف ایک عورت کو اپنی شطرنچ کی چال کا مہرہ بنا کر۔

اگرچہ کہ ویسے ہم دیکھیں تو ہمیں جہانگیر ترین اور گروپ لگتے ہیں کہ وہ مفاد پرست ٹولہ ہیں کیونکہ ریحام سے شادی کے بعد یہ لوگ زیادہ آگے رہے لیکن اگر ہم غور کریں توریحام نے اپنے ہینڈلر کے اشارے پر اس گروپ سے زیادہ راہ و رسم اس لئے بڑھائی کہ یہ مالدار پارٹی تھی لاکھوں کروڑوں ان کے لئے پانی کی حیثیت رکھتے تھے ریحام کی لالچ اپنی جگہ لیکن اس راہ و رسم سے عوام میں یہ تاثر قائم کرنے میں کافی حد تک کامیابی ملی کہ عمران خان بھی صرف پیسے کا پجاری ہے جو کہ ایک لغو بات ہے۔ جبکہ شاہ محمود، اسد عمر جیسے لوگوں کے گروپ کو دور اس لئے کردیا گیا کہ یہ لوگ سیاست کو سمجھتے تھے اور عمران کو غلط فیصلوں سے روکتے تھے اگر یہ لوگ عمران کے قریب رہتے تو ریحام اور اسکے ہینڈلرز کو کامیابیاں نا ملتیں۔

معاملات شاید یوںہی چلتے رہتے اگر سازش رچنے والوں یا ریحام نے جلد بازی بلکہ اوچھے پن کا مظاہرہ کرتے ہوئے برطانوی اخبار میں جمائما پر الزام نا لگایا ہوتا۔ الزام لگانے والے بھول گئے کہ آپ کتنے بھی بڑے ہوجائیں کتنے ہی آپ کے برطانوی خفیہ ایجنسی سے تعلقات ہوجائیں جمائما وہاں کی نواب خاندان کی ہے اور شاہی خاندان سے کافی اچھے مراسم رکھتی ہے اس کے لئے اس لغو بات کی جڑ تک پہنچنا مشکل نہیں، اور وہی ہوا کہ اس آرٹیکل کے بعد عمران کو لندن جانا پڑا جہاں پر سب ثبوت عمران کے سامنے پیش کردیے گیۓ۔ بات یہیں تک ہوتی تو شائد عمران اتنا بڑا قدم نہیں اٹھاتا ہینڈلرز نے ریحام کے ذریعے زہر دلوانے کی جو سازش کی وہ بھی اللہ نے ایک لمحے میں افشاء کردی ، عمران کی زندگی تھی تبھی وہ بچ گیا ورنہ اللہ ہی جانتا ہے کہ کیا ہوتا۔ اور بہت سے اسباب تھے جنہوں نے عمران کے صبر کا پیمانہ شاید لبریز کردیا تھا کہ تبھی عمران نے طلاق کا فیصلہ بنا کسی کو بتائے لیا اور وقت ضائع کئے بغیر طلاق دے دی۔ 

عمران کی شہرت، ساکھ اور پارٹی کو جو تباہی ہونی تھی وہ تو ہوئی وہ الگ بات ہے لیکن ریحام کو کیا ملا؟ پیسہ ہی سب کچھ ہوتا ہے کیا؟ پاکستان میں ریحام کو کون پسند کرتا ہے مشکل سے چند لوگ یا پھر وہ جو عمران کی وجہ سے اسکو عزت دیتے تھے ۔۔سوچے اگر عمران خان کی موت ہوجاتی زہر سے اورپتہ چل جاتا کہ زہر دیا گیا ہے اور یہ بھی ثابت ہوجاتا کہ کس نے دیا ہے تو کیا ریحام کے ہینڈلرز اسکو بچاتے ؟ جواب ہے نہیں کیونکہ ریحام صرف ایک پیادہ تھی ان کے لئے کچھ پتہ نہیں اس کو بھی مروا دیتے۔

اس سازش کے تانے بانے پارٹی کے کسی دھڑے سے نہیں ملتے ہیں بلکہ یہ سازش رچنے والے کوئی اور ہیں جن کا لندن اصل گھر ہے جنہوں نے ہر ہر طریقے سے خان کو تباہ کرنے کی کوشش کی ہے ابھی بھی یہ ہینڈلر اپنے ایجنٹ کے ذریعے صلاح صفائی کروانے کی کوششوں میں ہیں افواہیں اڑوا کے عمران خان کو پریشر میں لانا چاہتے ہیں ۔ مائنس عمران فارمولے پر اب عمل کروایا جائے گا کیونکہ محلاتی سازش فیل ہوچکی ہے گندی سوچ کے گندے لوگ اب جب ٹیڑھی انگلی سے بھی گھی نا نکال سکے تو اب چمچ استعمال کررہے ہیں۔ افسوس سازشوں چالوں میں بھول رہے ہیں کہ خود بھی موت کے دہانے پر کھڑے ہیں۔ اور ریحام بی بی تم دو بیٹیوں کی ماں ہو کیوں ان بچیوں کے نصیب تباہ کرنے پر تُلی ہوئی ہو، تمہارے ہینڈلرز کی تو بات شروع عورت سے ہوتی ہے اور عورت پر ختم ہوتی ہے۔

 

Advertisements

About S.Gull

ایک عام انسان جو اس دنیا کے پل پل بدلتے رنگوںکو دیکھتا اور محسوس کرتا ہے جو معاشرے میں آہستہ آہستہ سرایت کرتے مادیت پرستی اورانسانیت کی تڑپتی سِسکتی موت کا تماش بہین ہے۔ جو اگرچہ کے خود بھی اس معاشرے کا ہی حصہ ہے مگرپھربھی چاہتا ہے کہ گھٹا ٹوپ اندھیرے میں تھوڑی سے روشنی مل جائے
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s